Mια οπτική πινελιά γύρω από τη ζωγραφική δουλειά μου πάνω στο μετάξι κι αλλα. Un coup de pinceau visuel autour de ma peinture sur la soie et autres.

mardi 7 octobre 2008

Héliotrope // Hλιοτρόπια α΄ μέρος

Φωτογραφίες πριν το τέλος του έργου.







6 commentaires:

Anonyme a dit…

Ποιός ξέρει ποιές καμήλες κουβάλησαν το μετάξι από την Κίνα.Σίγουρο είναι ότι έφτασε στα χέρια σου και έγινε έργο τέχνης.

Μαραγκάκη Αristea Delacroix a dit…

Βερναρδο καλε μου, παντα εισαι γλυκος μαζι μου!

Σ ευχαριστω!

χ@χΛιΔάΚι a dit…

Φωτιστηκε η μέρα μου και μου άνοιξε η όρεξη!!!

Θυμηθηκα τους ηλιόσπορους σε σαλατα με ξυδι και λευκό τυρί....

Φιλάκια απο το κοιλιόδουλο μποζόνιο

Μαραγκάκη Αristea Delacroix a dit…

χοχλιδακι μου, χαρα μου!

δεν σου δινουν να φας βρε τα αμερικανακια;

τα λεμε με την πρωτη ευκαιρια!
μακια σου

Vrakas Kostas a dit…

Δεν μου λες κοριτσαρε;;;;
Ηλιοτροπια...ειναι αυτα..που γυριζουν το κεφαλι..και κοιτουν..παντα εμενα;)
Χα χα!
Παντως εγω...ειμαι ναρκισος!!!
Πολυ ωραιαο μοτιβο!
Και θα γινει αριστουργημα στα χερια σου!
Να εισαι καλα κοπελια.
Σε σκεφτομαι και σε νοιωθω.
Φιλια στην Αριστεα!!!

Μαραγκάκη Αristea Delacroix a dit…

Ναι Κωστη μου ναι!
ηλιοτροπια ειναι αυτα που κοιτουν ...εσενα!

ναρκισσοι ειμαστε ολοι μας βρε, απλα υπαρχουν πολλοι που δεν θελουν να το παραδεχτουν!

να σαι παντα καλα!
καλησπερες γλυκες στην Γερμανια σου!

Contact // Επικοινωνία

ma boussole // ο μπούσουλας μου

C'est l'inéluctable attraction et l'extase par la séduction d'une ancestrale fibre, en combinaison avec l'éclat des couleurs d' une palette prise par le quotidien de mes deux différents mondes, qui me pousse à exprime mes sentiments avec la ...Peinture sur soie
-------------------------------
Είναι η ακαταμάχητη έλξη και έκσταση που νιώθω από την γοητεία ενός αρχοντικού πανάρχαιου νήματος, σε συνδιασμό με την λάμψη των χρωμάτων μιας παλέτας παρμένης απο την καθημερινότητα των δυο διαφορετικών κόσμων μου, που με οδηγεί να εκφράσω τα συναισθήματα μου σε... Mεταξένιες Zωγραφιές